joi, 21 ianuarie 2010

Vreau sa fiu!

Fiecare dintre noi are momente in care viseaza, cu ochii inchisi, sau chiar cu ochii deschisi. Si eu visez, sunt un visator, si in viatza de zi cu zi nu cred ca as recunoaste. Si m-am gandit sa imi pun pe foaie, in cazul meu, o foie electronica, tot ceea ce visez, tot ceea ce vreau sa fiu. Visele sunt unele dintre putinele lucruri pe care nu ni le poate lua nimeni, cel putin mie.

Astazi vreau sa fiu ceva ce mi-am dorit de mult. La recomandarea lui Gemy am urmarit si eu unele anime-uri si mi-au placut f mult. Asa ca astazi imi doresc sa fiu un personaj de anime. Sa am ceva predestinat, sa imi propun tzeluri pe care sa le indeplinesc alaturi de prieteni. Sa merg in lumea larga alaturi de prietenii mei, sa trecem peste toate testele si incercarile care sunt in calea noastra. Incercari care sa ne faca mai puternici si sa ne apropie tot mai mult. Sa rad, sa plang, sa lupt, alaturi de ei. Sa le intind o mana atunci cand au nevoie si sa le spun: "Suntem cu totzii impreuna in toate!" si sa ne ridicam sa luptam, sa trecem peste ink o incercare. Sa fim alaturi unul de celalalt si nimic sa nu stea in calea noastra. Sa ne implinim cu totzii dorintzele. Dorintze la care singuri nu vom ajunge, dar impreuna, nimic nu este imposibil. Iar apoi sa ne odihnim si sa ne revigoram ptr un nou episod.

"Viatza este multitudinea de incercari (usoare, grele) si sentimente (bune, rele) pe parcursul unei perioade de timp. Nu ai patzit, nu ai simtit, nu ai trait."



PS: Citind si eu cateva bloguri recomandate de Gemy k sa imi fac o idee despre ce ar trebui sa fac:D (sunt incepator) am observat o leapsa. Si as vrea sa vad catzi vor avea curaj sa spuna cu adevarat ce ar vrea sa fie si sa raspunda la Leapsa-Vreau sa fiu!

Asa ca Gemy u esti la leapsa (u esti singurul pe care il cunosc cu blog:D )

3 comentarii:

  1. Sooper tare One Piece sunt aproape la zi, stii asta:D:P, si trailerul asta e chiar marfa, (asta ca sa nu te injur k m-ai stresat sa scriu si eu chestia cu vreau sa fiu)

    RăspundețiȘtergere
  2. aaaa appo vezi k am continuat si am scris... te astept cu un comentariu

    RăspundețiȘtergere
  3. imi pare tare bine ca te uiti si u la anime.uri...
    sunt un mod atat de placut de a visa cu ochii larg deschisi.
    have fun cu one piece!

    RăspundețiȘtergere