joi, 11 februarie 2010

      E momentul sa iau o pauza de la inspiratiile din filme, anime-uri, etc si sa fiu ceea ce imi doresc. Asa ca vreau sa fiu prezent in lumea asta dar actiunile mele sa nu influenteze doar sa vad, sa aud, sa observ, dar eu sa nu fiu vazut, sa nu fiu auzit. Sa fiu prezent la momentele de fericire si de supararare, sa observ ce ii face pe unii oameni fericitzi, ce ii supara. Sa rad alaturi de cei care rad, sa plang cu cei care plang, sa ma bucur cu cei care se bucura dar in special toate astea sa le fac pentru ei. Sa traiesc povesti de prietenie si povesti de dragoste dar din exterior sa fiu un martor "inexistent". Bucuriile altora sa fie si ale mele, supararile altora sa fie si ale mele, momentele lor sa fie si ale mele. Toate sentimentele mele  sa fie ptr cei din jur si nu ptr mine. Astfel actiunile mele sa nu faca pe nimeni sa rada, sa planga, sa se bucure sau sa supere, ci ale lor sa ma faca pe mine. Si ma intreb: "O sa fiu fericit?"

"Sentimentele nu le poti pune pe hartie si sa aiba acelasi inteles k in sufletul tau."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu